GYIK
Valamiben elbizonytalanodott? Készítettünk egy összefoglalót amivel megkönnyítjük a döntését:
-MI VAN HA NEM TETSZIK A TERMÉK?
Önnek joga van a törvény által biztosított 14 napos elállásra, de azt jó ha tudja a visszajuttatás költsége Önt terheli. Tudunk futárt is küldeni, aminek a költsége 3000ft.
-EGY MÁSIK TERMÉKET VÁLASZTANÉK MINT AMIT RENDELTEM VAN LEHETŐSÉG A CSERÉRE?
Igen, ebben az esetben le kellene adni egy új rendelést és a szállítási módnál a csere Gls szállítási módot kiválasztani. (érdemes a megjegyzésbe feltüntetni a visszaküldött termék adatait ha eredetileg több terméket rendelt) Ilyenkor a különbözetet és a szállítási díjat számlázzuk ki.
-KINÉZTEM AZ OLDALUKON EGY TERMÉKET, SZEMÉLYESEN MEG LEHET NÉZNI?
Nem minden termék található az üzletünkbe ezért érdemes rákérdezni, de a Bolti előtagú termékek elvileg vannak készleten és megtekinthetőek.
-EZ ÜZLET VAGY CSAK ÁTVEVŐ HELY?
Üzletként is működünk ezért nyitvatartási időben bármikor be tudnak jönni és vásárolhatnak is.
-KÁRTYÁVAL LEHET FIZETNI?
Igen, lehetséges.
-MIKORRA VÁRHATOM A SZŐNYEGET?
A termékek kiszállítása 2-14 munkanap ez attól függ melyik terméket rendelte mert valamelyik termék külföldi raktárból érkezik be. Ezzel kapcsolatban a termék alatt talál információt.
-HOZTA A FUTÁR A SZŐNYEGET ÉS LÁTOM, HOGY KÜLSŐ SÉRÜLÉS VAN RAJTA, MIT TEGYEK?
Külső sérülés sajnos a szállítónál keletkezik ezért azonnali jegyzőkönyv felvételét kérjék a futártól ugyanis olyan terméket nem küldünk el ami hibás csomagolású.
Kérjük vegyék át jegyzőkönyv kiséretében és utána mi intézzük a cserét.