Pénznem váltás
Fizetési megoldás
Hírlevél
TOP termékek
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Partnereink
Blog
2024.07.18 12:17

Gyakran ismételt kérdések

Valamiben elbizonytalanodott? Készítettünk egy összefoglalót amivel megkönnyítjük a döntését:

-MI VAN HA NEM TETSZIK A TERMÉK?

Önnek joga van a törvény által biztosított 14 napos elállásra, de azt jó ha tudja a visszajuttatás költsége Önt terheli. Tudunk futárt is küldeni, aminek a költsége 2500ft.

 

-EGY MÁSIK TERMÉKET VÁLASZTANÉK MINT AMIT RENDELTEM VAN LEHETŐSÉG A CSERÉRE?

Igen, ebben az esetben le kellene adni egy új rendelést és a szállítási módnál a csere Gls szállítási módot kiválasztani. (érdemes a megjegyzésbe feltüntetni a visszaküldött termék adatait ha eredetileg több terméket rendelt) Ilyenkor a különbözetet és a szállítási díjat számlázzuk ki.

 

-KINÉZTEM AZ OLDALUKON EGY TERMÉKET, SZEMÉLYESEN MEG LEHET NÉZNI?

Nem minden termék található az üzletünkbe ezért érdemes rákérdezni, de a Bolti előtagú termékek elvileg vannak készleten és megtekinthetőek.

 

-EZ ÜZLET VAGY CSAK ÁTVEVŐ HELY?

Üzletként is működünk ezért nyitvatartási időben bármikor be tudnak jönni és vásárolhatnak is.

 

-KÁRTYÁVAL LEHET FIZETNI?

Igen, lehetséges.

 

-MIKORRA VÁRHATOM A SZŐNYEGET?

A termékek kiszállítása 2-14 munkanap ez attól függ melyik terméket rendelte mert valamelyik termék külföldi raktárból érkezik be. Ezzel kapcsolatban a termék alatt talál információt.

 

-HOZTA A FUTÁR A SZŐNYEGET ÉS LÁTOM, HOGY KÜLSŐ SÉRÜLÉS VAN RAJTA, MIT TEGYEK?

Külső sérülés sajnos a szállítónál keletkezik ezért azonnali jegyzőkönyv felvételét kérjék a futártól ugyanis olyan terméket nem küldünk el ami hibás csomagolású.

Kérjük vegyék át jegyzőkönyv kiséretében és utána mi intézzük a cserét.